- sömnlös natt

jag vet inte varför,
men vissa nätter blir sånna.
så idag kommer bli en jobbig dag,
men med hjälp av te och kaffe kan jag nog klara det...
i alla fall till middagen,
sen kan jag ju gå och sova:)
jag längtar redan - 11 hours to go!

sitter i alla fall i mys kläder
och läser om tips mot sömnproblem
och dricker kaffe:)
det här är det enda kaffet jag dricker om dagarna,
mellan 7 och 9.
då är huset tomt och tyst vilket ger mig lite tid
att göra vad jag känner för.

låg och läste massa tips
på vad man kan göra åt sömnproblem
och jag tänker nog testa några av dom.
se om det fungerar, har ju inget att förlora.

nu ska jag dricka det här kaffet,
sen ta tag i dagen:)
jag känner mig förvänansvärt pigg!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Har också haft sömnproblem och det är så jobbigt :S

2009-10-28 @ 13:21:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0