- moin

idag är jag sjuukt seg.
hjärnan känns som en boll,
och jag har sovit tre timmar
istället för en timme som jag tänkte göra
mitt på dagen.

så nu har jag fått en tablett av Martina
och strax ska jag gå och sova igen.
vill bara prata lite med Magnus:)

idag hittade jag btw en jätte najs salva
att ha till händerna om vintern:D
för jag får sjukt torra händer då,
och det tror jag inte jag är ensam om...
den luktade inget vidare,
men händerna blev jätte mysiga så då är det
smällar man får ta.

blir ingen tyska idag heller,
iom detta.
men godnatt på er,
för nu ska jag sova resten av kvällen och natten;)

Kommentarer
Postat av: M

ja ellerhur, nu blev jagsugen. hehe

2009-10-28 @ 01:29:43
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0