- hallo aus Oldenburg!

nu är jag här - jag har landat.
tyvärr har jag inte kunnat skriva tidigare
för att det varit fullt upp med barnen,
och för att jag har haft små
problem med att ansluta till internet.
men nu är jag här.

jag har skrivit en del varje dag,
och klistrar in det i ett inlägg strax:)

dagens text skrev jag mitt på dagen idag...
klockan är strax över två på eftermiddagen,
och jag är redan trött som ett as...
som jag skrev igår så kommer dom här barnen bli min död.
det ända dom gör just nu är att bråka,
bråka, bråka, bråka.
varför?

i alla fall,
just nu är hela huset knäpptyst - "Mittagspauze".
me likes!
jag och Jan har spelar monopol idag,
han äger mig på det...
senare ska vi spela det med Peter!
wo-frickin'-ho.
jag suger på det,
har alltid gjort och kommer alltid att göra:D

(update: peter och jag suger på monopol!)

jag sitter i mitt rum i alla fall.
har börjat få ganska bra ordning här inne nu
och ska väl lägga upp lite bilder strax så ni får se hur det ser ut:)
där jag bor!

nu ska jag läsa lite mer,
njuta av tystnaden.
för helt seriöst så är det ALLTID något som låter här normalt.
alltid alltid alltid...
so this is nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0