- Guten Morgen!

nu är barnen i skolan och jag sitter på mitt rum:)
lyssnar på musiken från New Moon på Spotify,
och stickar.
jag vaknade riktigt pigg och utvilad idag med!
det är så skönt,
jag har börjat gå och lägga mig direkt på kvällen,
sitter inte vid datorn.
och det fungerar faktist!
i alla fall hittills, vilket är riktigt skönt.

sen har jag ett annat knep min mamma lärde mig när jag var liten:)
att räkna på varje utandning.
du börjar på ett, sen kommer två helt naturligt...
när du har räknat till tio börjar du om
och så fortsätter du.
det fungerar också riktigt bra:)
tänk bara på att inte tänka på något annat än siffrorna,
och att börja om!

fick frågan om jag trivs som aupair,
och det är lite blandade känslor.
just nu längtar jag hem väldigt mycket,
och barnen kallar mig riktigt riktigt fula saker då och då.
men mesta dels trivs jag!
barnen kan ju vara riktigt söta också:)

Kommentarer
Postat av: tvillingmamman

vilket äventyr att bli aupair i tyskland, hade jag inte skaffat barn så hade jag nog gjort detsamma, men vill till usa!

2009-10-30 @ 12:34:20
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0