- en rubrik verkar onödig

men man måste ju ha en.
kanske ska börja dra citat
från Jacob's del i Twilight serien,
eller vad säger du Teresa?;D
för just rurikerna är jobbiga.

anyway,
jag har inte skrivit på hela veckan tror jag...
men det har varit fullt upp,
upp varje morgon klockan 6
men dagarna är som tur är gasnak lugna!
vi har dessutom börjat gå och lägga oss igen
efter att barnen åkt;) haha.

min kamera är dessutom upp knullad
och har någon sjukt hård metallbit som
är ivägen för mieenskortet...
så antingen köper jag en ny kamera
eller så blir det inga bilder!
men jag vill ju ha bilder,
så vi får se hur jag gör:)
haha. känns så onädigt att
köpa en ny kamera bara...

jag vet inte vad jag ska skriva mer.
det blir nog en promenad nu,
men först vill jag säga att
jag saknar er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0