- pigg och utvilad

igår kväll somnade jag direkt efter maten,
och 10 timmar senare vaknar jag
pigg och utvilad!:)
det ska jag nog fortsätta med.

igår kväll var det också så fint här!
hösten har kommit "på riktigt",
så alla träda är gula, orangea
och så fina! dessutom gav solen ett så fint ljus
så jag kunde inte hålla mig från
att hämta kameran och ta några bilder:)
de kommer upp senare idag.

nu ska jag gå och bädda barnens sängar,
sen ska jag nog fixa en macka med
ost på! för på morgonen här
äter man mackor med nutella eller
jornötssmör... marmelad går också bra!
sånt fixar jag inte direkt på morgonen
så jag dricker en kopp de medans barnen äter
sen äter jag alltid efter någon timme! haha:) sneaky.

bädda var det ja,
smell ya later:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0